Δ.Τ. 50 χρόνια ενημέρωσης, προειδοποίησης αλλά και επιπόλαιου εφησυχασμού

Δ.Τ. Παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα παρουσία εκατοντάδων πολιτών

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα ”Μνήμες και Εικόνες”

Δ.Τ. Ένα αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Βλάβες συρμού γεννούν ερωτήματα

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια UPFM στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Π.Π.

4μερη γνωριμία Θεσσαλονίκης με ημερήσια επίσκεψη Χαλκιδικής με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Συνεχίζονται οι περιηγήσεις – ξεναγήσεις της Κοινο_Τοπίας στα ιστορικά αποτυπώματα της Πάτρας με αφηγήτρια τη Γιώτα Καΐκα 

Δ.Τ. Μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια του UPFM στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών

7μερη γνωριμία με τη μυροβόλο Χίο και τα Μαστιχοχώρια της με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Εκδηλώσεις UPFM για τα 20 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας του

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Καλό Πάσχα. Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει κλειστή 13-23 Απριλίου

Δ.Τ. «Καθυστερήσεις δρομολογίων. Ως πότε;»

Δ.Τ. Επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Διαχρονική ταυτότητα του τόπου της καρδιάς μας. Ενθουσίασε η αφήγηση της Γιώτας Καΐκα – ξεκινούν οι περιηγήσεις

3μερη γνωριμία με Αργυρόκαστρο, Βουθρωτό, Αγ. Σαράντα, Εξαμίλι, Δερβιτσάνη, Γαλάζιο μάτι της Αλβανίας

Δ.Τ. Επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Ενεργά μέλη, υποστηρικτές και φίλοι στήριξαν το 2022 την Κοινο_Τοπία και τις δράσεις της

Δ.Τ. Διαχρονική ταυτότητα του τόπου της καρδιάς μας. Ομιλία-περιηγήσεις με την Κοινο_Τοπία

]

Δ.Τ. Οι Ενεργοί Πολίτες του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας συζήτησαν με την Κοινο_Τοπία για τον εθελοντισμό και τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις

·      Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr

·     Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πάτρας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

28 Μαρτίου 2014

Οι Ενεργοί Πολίτες του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας

ενημερώθηκαν και συζήτησαν με την Κοινο_Τοπία

για τον εθελοντισμό και τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις

 

Στο πλαίσιο του ετήσιου σχεδίου δράσης 2013-2014 που υλοποιείται από τον περιβαλλοντικό και ελληνικό γραμματισμό στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πάτρας, με τίτλο Ενεργοί πολίτες – Τοπικά προϊόντα, επισκέφτηκε το σχολείο οΠρόεδρος της Εταιρείας Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΑνδρέας Σπηλιώτης μαζί με στελέχη της οργάνωσης όπου συζήτησαν και ανέλυσαν την έννοια και το ρόλο του ενεργού πολίτη σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η αναφορά στη λειτουργία, στους στόχους και στις δράσεις των συλλόγων, των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και γενικότερα των συλλογικοτήτων που στόχο έχουν την παρέμβαση του κάθε ενεργού πολίτη μέσω μιας ανιδιοτελούς συμμετοχής στα κοινωνικά δρώμενα προκάλεσε το ενδιαφέρον και τη δημιουργική συμμετοχή των εκπαιδευομένων οι οποίοι έθεσαν καίρια ερωτήματα στον Πρόεδρο του συλλόγου.

Οι Ενεργοί Πολίτες θέλησαν να αποδείξουν έμπρακτα την ταυτότητα της ομάδας, γι αυτό αρκετοί θέλησαν να γίνουν μέλη του συλλόγου και να συμμετάσχουν ενεργά στις στοχευμένες δράσεις της Κοινο_τοπίας, έτσι ώστε να συνδράμουν και αυτοί με τον τρόπο τους στη διασφάλιση της Ποιότητας ζωής αυτών και των παιδιών τους και ειδικότερα στην προστασία του Περιβάλλοντος, στο σεβασμό των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, και στην καλλιέργεια Πολιτιστικής και Ανθρωπιστικής Συνείδησης.

Το κλείσιμο της συνάντησης έγινε με ένα συμβολικό τρόπο. Ο εκπρόσωπος της Κοινο_Τοπίας, Ανδρέας Σπηλιώτης, προσέφερε σε όλους τους συμμετέχοντες μια μινιμαλιστική εκδοχή του βιβλίου των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Το Μικρό Βιβλίο: 2007), εστιάζοντας την προσοχή τους στην προοπτική μιας ανοιχτής και δημοκρατικής κοινωνίας ενεργών πολιτών.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Αντύπας Γεράσιμος, (ΣΔΕ) 610.462086, 4.30-8.30μμ

και Βάσω Μαρτίνη, (ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ) 2615.002009

Share
Share

Comments are closed.