Η Κοινο_Τοπία προσυπογράφει την έκκληση να σταματήσει η αιματοχυσία των διαμαρτυριών στο Ιράν

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απογευματινό συναπάντημα της Κοινο_Τοπίας στο Πέτρινο

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (27 Σεπτέμβρη)

2μερη γνωριμία με τα Τζουμεκοχώρια, 1-2 Οκτωβρίου με την Κοινο_Τοπία

Απογευματινό με την Κοινο_Τοπία για την έναρξη της νέας σεζόν στο Πέτρινο (Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη 7.30μμ)

«Απόλλων», το θέατρο της καρδιάς μας (Άρθρο της Χριστίνας Κόκκοτα)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για Φθινοπωρινά συναπαντήματα 

Υπηρεσία 24ωρης παρακολούθησης και τηλεφωνικής υποστήριξης για την αυτόνομη διαβίωση των ηλικιωμένων από την ΠΔΕ

Δ.Τ. Παρουσιάζεται η νέα ποιητική συλλογή του Ανδρέα Λάζαρη Πολιτικόν Ενύπνιον Ι

Ωράριο λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας μετά τη θερινή ανάπαυλα

Δ.Τ. Προβλήματα στη λειτουργία του Προαστιακού !

Δ.Τ. Η ηχορρύπανση είναι εδώ και βασανίζει τους πολίτες. Απαιτούνται λύσεις όχι ανοχή και προσχήματα !

Γνωριμία με την Καβάλα, Φιλίππους, Παγγαίο, Θάσο με την Κοινο_Τοπία

Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας απάντηση στην ενεργειακή κρίση (άρθρο του Παναγή Τουλιάτου)

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βραδινό συναπάντημα της Κοινο_Τοπίας στον πολυχώρο Azul του Αστέρα

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 27 Ιουλίου και 10 Αυγούστου για το υπόλοιπο της καλοκαιρινής περιόδου

Απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα και τον Πατραϊκό με την Κοινο_Τοπία (Τετάρτη 13 Ιουλίου, roof garden Αστέρα)

Δ.Τ. Επιστροφή σε ρεαλιστικές λύσεις για να μη χάσουμε οριστικά και το τραίνο και τον προαστιακό!

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία στο χορωδιακό αντάμωμα με θέμα «1922-2022, Πρόσφυγες» στην Ιχθυόσκαλα (Νότιο Πάρκο)

Μια πρόκληση – βοήθεια για διακοπή του καπνίσματος. Η συμβολή της Ομοιοπαθητικής στη διακοπή του καπνίσματος από την Ηλιοστάλακτη Κόντου

]

Δ.Τ. Εκδήλωση από το Σοροπτιμιστικό και την Κοινο_Τοπία με θέμα «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη»

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ  www.koinotopia.gr

·       Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

7 Μαρτίου 2017

 

Εκδήλωση από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία με θέμα: «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη»

 

Ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας «Δανιηλίς» και η Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr σας προσκαλούν στην εκδήλωση με θέμα: «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα διαλέξεων «Κωστής Στεφανόπουλος» του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, Φιλοποίμενος 24, Πάτρα, το Σάββατο 1 Απριλίου 2017 και ώρα 7-9μμ

Εισηγητές θα είναι: ο Σταμάτης Αλαχιώτης, π. Πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, π. Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών και η Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών. Το συντονισμό της εκδήλωσης και της συζήτησης που θα ακολουθήσει θα κάνει η Δρ Παναγιώτα Βάθη, Ερευνήτρια Κοινωνικών Επιστημών, Δ/ντρια Προγράμματος Σ.Ο. Πατρών

Η σύγχρονη επιστημονική πρόοδος, ιδιαίτερα στο πεδίο των Νευροεπιστημών και της Γενετικής καθιστά απαραίτητη τη διεύρυνση των κυρίαρχων εννοιών, ιδεών και του ρητορικού λόγου που ενυπάρχουν στο πεδίο των θεωριών μάθησης, την επίτευξη μιας βαθειάς σύνθεσης της γνώσης που προέρχεται από τα προαναφερθέντα επιστημονικά πεδία, ώστε να μειωθεί, ως ένα βαθμό ο παιδαγωγικός εμπειρισμός και να ενισχυθεί ο παιδαγωγικός επιστημονισμός.

Η κατανόηση, λοιπόν, της εκπαιδευτικής διεργασίας απαιτεί μια συστηματική διεπιστημονική διερεύνηση του μείζονος θέματος του τρόπου κατάκτησης της γνώσης, όπως και της αναγκαίας και καταλυτικής για τη μάθηση, κριτικής σκέψης. Υπό το πρίσμα αυτό διερευνήθηκε η εξελικτικο-αναπτυξιακή δυναμική των νευρωνικών δικτύων του εγκεφάλου και των σχετικών γνωσιακών μηχανισμών σε σχέση με την κατάλληλη προσχολική και σχολική διαπαιδαγώγηση και εκπαίδευση.

Η νέα αυτή σύνθεση τιτλοδοτήθηκε με τον όρο «Βιοπαιδαγωγισμός», από τους εμπνευστές και θεμελιωτές της, Σταμάτη Αλαχιώτη και Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη το 2008

Ο Βιοπαιδαγωγισμός, συνεπώς, είναι μια νέα θεωρία μάθησης, η οποία αξιοποιεί την εγκεφαλική διαδικασία της μάθησης και προτείνει ένα παιδαγωγικο-εκπαιδευτικό σύστημα που συνάδει με την ολιστική λειτουργία του εγκεφάλου. Μια τέτοια αρμονία, όπως αποδεικνύεται με σχετικά επιστημονικά πειράματα, πολλαπλασιάζει το όφελος του παιδιού –ήδη από την προσχολική ηλικία του- διά της καλλιέργειας της κριτικής και δημιουργικής του σκέψης, καθώς και της πρωτοβουλιακής και βιωματικής του δράσης, μέσα από την ολιστική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης, για τη σφαιρική και αποτελεσματική αντιμετώπιση των σύνθετων προβλημάτων της καθημερινής ζωής, σε ένα πλαίσιο διά βίου εκπαίδευσης.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Παναγιώτα Βάθη, τηλ. 6977.520216,pvathi8@gmail.com

Share
Share

Comments are closed.