Δ.Τ. 50 χρόνια ενημέρωσης, προειδοποίησης αλλά και επιπόλαιου εφησυχασμού

Δ.Τ. Παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα παρουσία εκατοντάδων πολιτών

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα ”Μνήμες και Εικόνες”

Δ.Τ. Ένα αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Βλάβες συρμού γεννούν ερωτήματα

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια UPFM στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Π.Π.

4μερη γνωριμία Θεσσαλονίκης με ημερήσια επίσκεψη Χαλκιδικής με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Συνεχίζονται οι περιηγήσεις – ξεναγήσεις της Κοινο_Τοπίας στα ιστορικά αποτυπώματα της Πάτρας με αφηγήτρια τη Γιώτα Καΐκα 

Δ.Τ. Μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια του UPFM στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών

7μερη γνωριμία με τη μυροβόλο Χίο και τα Μαστιχοχώρια της με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Εκδηλώσεις UPFM για τα 20 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας του

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Καλό Πάσχα. Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει κλειστή 13-23 Απριλίου

Δ.Τ. «Καθυστερήσεις δρομολογίων. Ως πότε;»

Δ.Τ. Επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Διαχρονική ταυτότητα του τόπου της καρδιάς μας. Ενθουσίασε η αφήγηση της Γιώτας Καΐκα – ξεκινούν οι περιηγήσεις

3μερη γνωριμία με Αργυρόκαστρο, Βουθρωτό, Αγ. Σαράντα, Εξαμίλι, Δερβιτσάνη, Γαλάζιο μάτι της Αλβανίας

Δ.Τ. Επίσκεψη-ξενάγηση στην έκθεση ‘‘Περιήγηση στην Αθωνική Πολιτεία’’ με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Ενεργά μέλη, υποστηρικτές και φίλοι στήριξαν το 2022 την Κοινο_Τοπία και τις δράσεις της

Δ.Τ. Διαχρονική ταυτότητα του τόπου της καρδιάς μας. Ομιλία-περιηγήσεις με την Κοινο_Τοπία

]

Δ.Τ. Να επισπευσθεί η επισκευή και συντήρηση της μετρικής γραμμής του Προαστιακού σε όλο της το μήκος!

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας

Ένωση πολιτών

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πάτρα, 12 Μαρτίου 2021

 

Να επισπευσθεί η επισκευή και συντήρηση

της μετρικής γραμμής του Προαστιακού σε όλο της το μήκος!

Στις 28 Φεβρουαρίου 2021 εκδώσαμε Δελτίο Τύπου που ζητούσαμε την επισκευή και συντήρηση της γραμμής σε όλο το μήκος του δικτύου για την καλύτερη αξιοπιστία της υπηρεσίας. Το δοκιμαστικό δρομολόγιο που έγινε στις 4 Μαρτίου 2021 έως την Κ. Αχαΐα μπορεί να ήταν επιτυχές αλλά χωρίς να υπάρχει συντηρημένη γραμμή γρήγορα θα δημιουργούσε πρόβλημα.

Το χθεσινό ατύχημα -ήταν το δεύτερο- έκρουσε τον κώδωνα ότι η επισκευή & συντήρηση της γραμμής πρέπει να επισπευστεί άμεσα (από χτες) !!!

Δυστυχώς τα έργα για την αναβάθμιση της γραμμής που καρκινοβατούσαν 3,5 χρόνια δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα δηλαδή την πλήρη ανάταξή της φτάνοντας στην επιχειρησιακή ετοιμότητα που ήταν πριν το 2011 όπου σταμάτησαν τα δρομολόγια προς Πύργο. Πολλά δεν έγιναν σωστά στην περίφημη αυτή εργολαβία. Από την ανάταξη της γραμμής, τις κεντρικές ισόπεδες διαβάσεις στις οποίες αντί να τοποθετηθούν ελαστικοί τάπητες από καουτσούκ ασφαλτοστρώθηκαν, τις χαμηλότερες αποβάθρες από το ύψος του συρμού που παρεμποδίζουν την επιβίβαση/αποβίβαση των ΑΜΕΑ έως και το ζήτημα της περίφραξης η οποία έπρεπε να είναι σε αρμονία με τον αστικό ιστό και το περιβάλλον. Τελικά το έργο προχώρησε με σκοπό να τελειώσει ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Είναι σαφές ότι χωρίς διατηρήσιμα ωριαία δρομολόγια η υπηρεσία δε θα μπορέσει να κερδίσει πάγια την εμπιστοσύνη του κοινού.

Οι Φίλοι του Προαστιακού Σιδηροδρόμου επισημαίνουμε πάλι την αντίφαση, υπογραμμίζουμε την ανάγκη να μη χαθεί το κεκτημένο προόδου που έχει επιτευχθεί για το Νότιο κλάδο του προαστιακού και καλούμε την Περιφέρεια και τον ΟΣΕ να διαθέσουν ένα επαρκές κονδύλι επισκευής και συντήρησης αποκλειστικά και μόνο για να καταστεί η γραμμή αξιόπιστη.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι θεμέλιο των βιώσιμων αστικών συγκοινωνιών.

Του φτάνουν λιγότερα από τα κονδύλια της οδοποιίας αλλά όχι τόσο πολύ λιγότερα.

Πληροφορίες για δημ/φους: Βασ. Γκλαβάς 6972.077884

Share
Share

Comments are closed.