Δ.Τ. Θράσος ηχορρυπαινόντων, ανεπάρκεια και προσχηματική δράση των αρχών, απελπίζουν τα θύματα της ηχορρύπανσης

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο του ιστορικού Νίκου Τόμπρου. Η Πάτρα στον Αγώνα (1821-1828)

Δ.Τ. Η πραγματικότητα για την Ηγουμενίτσα, οι εναλλακτικές για το λιμάνι της Πάτρας, και ο Προαστιακός

Δ.Τ. Συνήθη προβλήματα Ωτορινολαρυγγολογίας και αντιμετώπισή τους. Παρουσίαση–συζήτηση με τον ΩΡΛ Κώστα Κηπουργό

Δ.Τ. Αναγγελία προγράμματος ανάδειξης της νεότερης αρχιτεκτονικής της Πάτρας

2μερη γνωριμία με την Πρέβεζα, Νικόπολη, Κασσώπη, Ζάλογγο, Βόνιτσα με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Πως τα μέσα σταθερής τροχιάς συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία εν μέσω της Ευρωπαϊκής εβδομάδας βιώσιμης κινητικότητας

Δ.Τ. Μια νέα πρόταση και μια πάγια θέση για τον προαστιακό της Πάτρας. 22 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας

Βραδινό με αφορμή την έναρξη της περιόδου 2023-24 με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Περιβάλλον, νέες ιδέες, πολιτισμός, ανθεκτικότητα. Οι προτεραιότητες της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών

Δ.Τ. Η αλυσίδα αλληλεγγύης της Κοινο_Τοπίας στηρίζει τις πληγείσες από την πρόσφατη κακοκαιρία ‘‘daniel’’ περιοχές

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (26 Σεπτέμβρη)

Φθινοπωρινές αποδράσεις της Κοινο_Τοπίας σε Χαλκίδα, Πρέβεζα, Μαδρίτη

Επανέναρξη λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας (ωράριο)

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 26 Ιουλίου και 9 Αυγούστου για την καλοκαιρινή περίοδο

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία υπό τους ήχους των κελαρυσμάτων των νερών του ποταμού Γλαύκου

Πέμπτη 6 Ιουλίου, βραδινό με την Κοινο_Τοπία με αφορμή το κλείσιμο της περιόδου 2022-23

Δ.Τ. Το πολιτιστικό απόθεμα των εκατοντάδων εικαστικών έργων του Ιδρύματος Ελληνικής Διασποράς εντυπωσίασε τα μέλη της Κοινο_Τοπίας

2μερη γνωριμία με τη Χαλκίδα, πορθμό Ευρίπου, Ερέτρια, Νέα Αρτάκη με την Κοινο_Τοπία

]

Δ.Τ. Ο Νότιος κλάδος του προαστιακού είναι ευκαιρία, αξίζει τη στήριξή μας!

Αγαπητοί φίλοι

Σας προωθούμε το Δελτίο Τύπου των Φίλων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας με τους οποίους και μαζί με άλλες συλλογικότητες συνεργαζόμαστε στο Δίκτυο Φορέων για την Ανάπτυξη των Μέσων Σταθερής τροχιάς στην Πάτρα

Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας

Ένωση Πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

29 Μαρτίου 2022

Ο Νότιος κλάδος του προαστιακού είναι ευκαιρία, αξίζει τη στήριξή μας!

Το τελευταίο διάστημα βιώνουμε όλοι την αύξηση του κόστους των αγαθών και υπηρεσιών. Επιπλέον της αύξησης των τιμών οι χιλιάδες επισκέπτες και οι εργαζόμενοι που εισέρχονται στο κέντρο της πόλης μας μέσω της Ακτής Δυμαίων δοκιμάζονται από το μποτιλιάρισμα στο ύψος του Νέου Λιμένα λόγω των απαραίτητων έργων της ΔΕΥΑΠ για το αποχετευτικό. Το ερώτημα που τίθεται είναι, αν υπάρχει εναλλακτική λύση για ταχύτερη και φθηνότερη μετακίνηση προς το κέντρο.

Για τις δημοτικές αρχές και για τους περισσότερους από εμάς υπάρχει ένα ξεχασμένο μέσο που διαφημίστηκε πολύ, έγινε αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης και αντιπαράθεσης αλλά αφού επετεύχθη ο στόχος (γι’ κάποιους) κατόπιν ξεχάστηκε. Πρόσφατα υπήρξε ερώτηση προς τη δημοτική αρχή της Πάτρας από δημοτική παράταξη για την καθυστέρηση των έργων αποχέτευσης αλλά καμία αναφορά για τη χρήση του μέσου. Η εναλλακτική, φθηνή, φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση είναι ο Προαστιακός του Νότιου κλάδου.

· Είναι ένα οικονομικά αποδοτικό σύστημα δημόσιας συγκοινωνίας το οποίο παρέχει αστικό-προαστιακή υπηρεσία προσπαθώντας να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης ενώ ταυτίζεται με τη βίβλο της ΕΕ για τις πράσινες μετακινήσεις.

· Παρέχει μια υπηρεσία όπου με ένα εισιτήριο επιτρέπει σε ένα επιβάτη να ταξιδέψει από την μια άκρη της πόλης στην άλλη, σε λίγο χρόνο χωρίς καθυστερήσεις εξ αιτίας του κυκλοφοριακού.

· Σε ένα διάδρομο δημόσιας συγκοινωνίας πλάτους έξι μέτρων, μπορεί να εξυπηρετήσει το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών που διαμένουν σε απόσταση 1.000 μέτρων από τους σταθμούς.

Η καλύτερη εξυπηρέτηση από το μέσο επιτυγχάνεται και με την καλύτερη προσβασιμότητα στις στάσεις. Προτείνουμε λοιπόν.

·  Πύκνωση των στάσεων

·  Η Δημοτική Αρχή θα μπορούσε να εγκαταστήσει τα κοινόχρηστα ποδήλατα στις στάσεις του προαστιακού εντός αστικού ιστού (Αγυιά – Νέο Λιμάνι).

·  Τροφοδοτικά λεωφορεία στις κεντροβαρικές στάσεις.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια αναβάθμιση του ενδιαφέροντος για τη χρήση του προαστιακού λόγω των συνθηκών των οποίων αναφέραμε. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να δει πιο «ζεστά» το ζήτημα του Ν. κλάδου προσθέτοντας τουλάχιστον 2 βραδινά δρομολόγια στις 20:30 και 21:30 ώστε να μπορούν να επιστρέψουν οι χρήστες και να γίνει το μέσο πιο ελκυστικό.

Προτρέπουμε τους συνδημότες μας να δοκιμάσουν το μέσο. Στις στάσεις φτάνουμε πεζοί, με το ποδήλατο ή με το αυτοκίνητο. Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο τμήμα Καμίνια – Αγυιά κοστίζουν 30€ η ολόκληρη και 20€ η μειωμένη ενώ για τη διαδρομή Καμίνια – Ρίο/Πανεπιστήμιο-Νοσοκομείο/Άγιος Βασίλειος το κόστος είναι 45€ και 30€ αντίστοιχα.

Ο Νότιος κλάδος, παρά τις δυσχέρειες είναι «εν δυνάμει» παράγοντας ανάπτυξης της Δυτικής Αχαΐας. Είναι ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί!

Πληροφορίες για δημ/φους: Βασίλειος Γκλαβάς 6972.077884

Εμβολιαζόμαστε – Τηρούμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ – Προστατευόμαστε

Ακολουθήστε μας στο Viber και στο facebook.

Share
Share

Comments are closed.