Δ.Τ. Μια νέα πρόταση και μια πάγια θέση για τον προαστιακό της Πάτρας. 22 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας

Βραδινό με αφορμή την έναρξη της περιόδου 2023-24 με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Περιβάλλον, νέες ιδέες, πολιτισμός, ανθεκτικότητα. Οι προτεραιότητες της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών

Δ.Τ. Η αλυσίδα αλληλεγγύης της Κοινο_Τοπίας στηρίζει τις πληγείσες από την πρόσφατη κακοκαιρία ‘‘daniel’’ περιοχές

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (26 Σεπτέμβρη)

Φθινοπωρινές αποδράσεις της Κοινο_Τοπίας σε Χαλκίδα, Πρέβεζα, Μαδρίτη

Επανέναρξη λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας (ωράριο)

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 26 Ιουλίου και 9 Αυγούστου για την καλοκαιρινή περίοδο

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία υπό τους ήχους των κελαρυσμάτων των νερών του ποταμού Γλαύκου

Πέμπτη 6 Ιουλίου, βραδινό με την Κοινο_Τοπία με αφορμή το κλείσιμο της περιόδου 2022-23

Δ.Τ. Το πολιτιστικό απόθεμα των εκατοντάδων εικαστικών έργων του Ιδρύματος Ελληνικής Διασποράς εντυπωσίασε τα μέλη της Κοινο_Τοπίας

2μερη γνωριμία με τη Χαλκίδα, πορθμό Ευρίπου, Ερέτρια, Νέα Αρτάκη με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Επίσκεψη-γνωριμία με το Ίδρυμα Ελληνικής Διασποράς

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε από την Κοινο_Τοπία το αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη

Δ.Τ. 50 χρόνια ενημέρωσης, προειδοποίησης αλλά και επιπόλαιου εφησυχασμού

Δ.Τ. Παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα παρουσία εκατοντάδων πολιτών

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα ”Μνήμες και Εικόνες”

Δ.Τ. Ένα αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Βλάβες συρμού γεννούν ερωτήματα

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια UPFM στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Π.Π.

]

Δ.Τ. Αυλαία για το τριήμερο Κινηματογράφου για παιδιά και μεγάλους του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας και την υποστήριξη της Κοινο_Τοπίας

Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

5 Ιουλίου 2013

Αυλαία για το τριήμερο Κινηματογράφου για παιδιά και μεγάλους

του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας με την υποστήριξη της Κοινο_Τοπίας

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Παρασκευή 5 Ιουλίου (Αίθριο Παλαιού Νοσοκομείου Πάτρας)

9μμ O Desmond & o Βάλτο βάρβαρος, Σουηδία, 2006, Animation, Έγχρωμο, 68′

Σκηνοθεσία                      Magnus Carlsson

Σενάριο                            Magnus Carlsson

Παραγωγή                        Magnus Carlsson, Maritha Norstedt

Μοντάζ                             Fredrik Morheden

Μιξάζ                               Anders Larsson

Special effects                          Farmland

Animation                         Dockhus Animation AB

Παραγωγή                        The Jolly Patron AB                            

Ερμηνείες: Sten Ljunggren, Shanti Roney, Rikard Wolff, Anna Blomgren, Ola Rapace, Måns Natanaelsson                           

Υπόθεση

Η πρώτη Σουηδική stop-motion ταινία κινουμένων σχεδίων. Ο Ντέσμοντ και οι φίλοι του δεν είναι πλέον διατεθειμένοι να τρομοκρατούνται από το φοβερό τέρας που ζει στο βάλτο πίσω από σπίτι του κύριου Κροκόδειλου και που εμφανίζεται πάντα για να κάνει τις ζωές των κατοίκων του αφόρητες.

Magnus Carlsson

Γεννήθηκε στις 20 Απριλίου 1965 στο Gothenburg, Västra Götalands län της Σουηδίας. Το πλήρες όνομά του είναι Lars Johan Magnus Carlsson.

Φιλμογραφία

Desmond & The Swamp Barbarian Trap (2006)

Desmond’s Trashed Apple Tree (2004)

Radiohead: 7 Τηλεοπτικά Διαφημιστικά (1998) (video “Paranoid Android”)

Sverige (1996)

“Robin” (1993) TV series

10.40μμ “Τα Κροκοδειλάκια” / The Crocodiles Γερμανία, μυθοπλασία, 35mm, χρώμα, 97’, 2009

Η σύγκρουση μιας νεανικής “συμμορίας” με πραγματικούς κακοποιούς απαιτεί δυνατά κότσια. O Hannes θέλει να ενταχθεί στα “ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΑΚΙΑ”, μια «συμμορία» από γειτονόπουλα και πρέπει να τολμήσει να κάνει πράγματα που είναι απειλητικά για τη ζωή του. Ο Hannes έχει σωθεί από τον Kai που θέλει κι αυτός να γίνει ένα “ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΑΚΙ”, όμως το πρόβλημα που προκύπτει είναι ότι ο Kai είναι σε αναπηρικό καροτσάκι γεγονός που κάνει τ’ άλλα μέλη της «συμμορίας» να μη τον θέλουν. Όταν όμως ο Kai γίνεται μάρτυρας μιας διάρρηξης, τα “ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΑΚΙΑ” τον αποδέχονται μιας και θέλουν να εξιχνιάσουν την υπόθεση και να διαλύσουν την πραγματική συμμορία.

Christian Ditter

Γεννήθηκε το 1977 στο Giessen της Γερμανίας. Η αγάπη του από παιδί για τον κινηματογράφο, η ενασχόλησή του στο σχολείο από τα 13 και το βραβείο WDR στο διαγωνισμό video στα 16, τον οδήγησαν στην απόφασή του να γίνει σκηνοθέτης. Όταν τέλειωσε το λύκειο, γράφτηκε στη Σχολή Κινηματογράφου του Μονάχου. Όταν η διπλωματική του εργασία “FRENCH FOR BEGINNERS, επιλέχθηκε για κινηματογραφική προβολή, το γεγονός αποτέλεσε έκπληξη αλλά και ξεκίνημα για το δημιουργό.

φιλμογραφία / filmography

The Crocodiles-Doctor’s Diary”, 2008

Turkish for Beginners”, 2007

French for Beginners”, 2006

Schulmädchen”, 2005

Grounded”, 2003

Verzaubert”, 2000

σκηνοθεσία / direction Christian Ditter

σενάριο / screenplay Christian Ditter

φωτογραφία / cinematography Christian Rein

μοντάζ / editing Ueli Christen

ήχος / sound Peter Schummacher

μουσική / music Heiko Maile

σκηνογραφία / set designer Eva Stiebler

ενδυματολόγος / costume designer Janne Birck

ερμηνεία / cast Nick Romeo Reimann, Fabian Halbig, Leonie Tepe, Manuel Steitz, Javidan Imani, Robin Walter

 

10.30μμ Τα χέρια μας τα μαγικά να αλλάξουνε τον κόσμο 5΄, 2013,

Μετά το τέλος της πρώτης προβολής θα παρουσιαστεί το ταινιάκι με τίτλο ‘‘Τα χέρια μας τα μαγικά να αλλάξουνε τον κόσμο’’ που δημιούργησαν παιδιά από την Πάτρα με την καθοδήγηση του Κώστα Κατράκη στα πλαίσια του εργαστηρίουanimation που διοργάνωσε το Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας σε συνεργασία με τοΔιεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Ολυμπίας για παιδιά και νέους και την υποστήριξη της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ.

Το ταινιάκι δημιουργήθηκε με τη μέθοδο stop motion και διαρκεί 5 λεπτά. Τα παιδιά δούλεψαν με παραδοσιακά υλικά (πλαστελίνη, ξυλομπογιές, χρωματιστά χαρτόνια κ.α.) σε συνδυασμό με ψηφιακά μέσα όπως laptop και digital camera. Πρέπει να σημειωθεί πως οι συμμετέχοντες ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με την τέχνη της κινούμενης εικόνας και τα αποτελέσματα κρίνονται κάτι περισσότερο από ενθαρρυντικά. Η συνέχεια επί της οθόνης.

Share
Share

Comments are closed.