Δ.Τ. Θράσος ηχορρυπαινόντων, ανεπάρκεια και προσχηματική δράση των αρχών, απελπίζουν τα θύματα της ηχορρύπανσης

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο του ιστορικού Νίκου Τόμπρου. Η Πάτρα στον Αγώνα (1821-1828)

Δ.Τ. Η πραγματικότητα για την Ηγουμενίτσα, οι εναλλακτικές για το λιμάνι της Πάτρας, και ο Προαστιακός

Δ.Τ. Συνήθη προβλήματα Ωτορινολαρυγγολογίας και αντιμετώπισή τους. Παρουσίαση–συζήτηση με τον ΩΡΛ Κώστα Κηπουργό

Δ.Τ. Αναγγελία προγράμματος ανάδειξης της νεότερης αρχιτεκτονικής της Πάτρας

2μερη γνωριμία με την Πρέβεζα, Νικόπολη, Κασσώπη, Ζάλογγο, Βόνιτσα με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Πως τα μέσα σταθερής τροχιάς συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία εν μέσω της Ευρωπαϊκής εβδομάδας βιώσιμης κινητικότητας

Δ.Τ. Μια νέα πρόταση και μια πάγια θέση για τον προαστιακό της Πάτρας. 22 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας

Βραδινό με αφορμή την έναρξη της περιόδου 2023-24 με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Περιβάλλον, νέες ιδέες, πολιτισμός, ανθεκτικότητα. Οι προτεραιότητες της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών

Δ.Τ. Η αλυσίδα αλληλεγγύης της Κοινο_Τοπίας στηρίζει τις πληγείσες από την πρόσφατη κακοκαιρία ‘‘daniel’’ περιοχές

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (26 Σεπτέμβρη)

Φθινοπωρινές αποδράσεις της Κοινο_Τοπίας σε Χαλκίδα, Πρέβεζα, Μαδρίτη

Επανέναρξη λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας (ωράριο)

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 26 Ιουλίου και 9 Αυγούστου για την καλοκαιρινή περίοδο

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία υπό τους ήχους των κελαρυσμάτων των νερών του ποταμού Γλαύκου

Πέμπτη 6 Ιουλίου, βραδινό με την Κοινο_Τοπία με αφορμή το κλείσιμο της περιόδου 2022-23

Δ.Τ. Το πολιτιστικό απόθεμα των εκατοντάδων εικαστικών έργων του Ιδρύματος Ελληνικής Διασποράς εντυπωσίασε τα μέλη της Κοινο_Τοπίας

2μερη γνωριμία με τη Χαλκίδα, πορθμό Ευρίπου, Ερέτρια, Νέα Αρτάκη με την Κοινο_Τοπία

]

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ  www.koinotopia.gr

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2 Απριλίου 2017

 

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα:«ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

 

Ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας «Δανιηλίς» και η Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr πραγματοποίησαν επιτυχημένη εκδήλωση με θέμα: «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη», στην κατάμεστη αίθουσα διαλέξεων «Κωστής Στεφανόπουλος» του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, το Σάββατο 1 Απριλίου 2017.

Οι εισηγητές Σταμάτης Αλαχιώτης, π. Πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, π. Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών και Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών, εμπνευστές και θεμελιωτές της θεωρίας του Βιοπαιδαγωγισμού, ανέπτυξαν τα βασικά σημεία της θεωρίας, παρουσίασαν ερευνητικά ευρήματα που τεκμηριώνουν την αποτελεσματικότητα μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας βασισμένης στους βιοπαιδαγωγικούς άξονες και πρότειναν στους εκπαιδευτικούς, γονείς και φοιτητές-αυριανούς εκπαιδευτικούς, που παρακολουθούσαν με αμείωτο ενδιαφέρον, ιδέες και πρακτικές συμβουλές εφαρμογής της νέας αυτής παιδαγωγικής πρακτικής.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν προβληματισμούς, απόψεις και εμπειρίες και να θέσουν τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές, στο πλαίσιο της εποικοδομητικής συζήτησης που ακολούθησε.

Ο Βιοπαιδαγωγισμός είναι μια νέα θεωρία μάθησης, η οποία αξιοποιεί την εγκεφαλική διαδικασία της μάθησης και προτείνει ένα παιδαγωγικο-εκπαιδευτικό σύστημα που συνάδει με την ολιστική λειτουργία του εγκεφάλου. Μια τέτοια αρμονία, όπως αποδεικνύεται με σχετικά επιστημονικά πειράματα, πολλαπλασιάζει το όφελος του παιδιού –ήδη από την προσχολική ηλικία του- διά της καλλιέργειας της κριτικής και δημιουργικής του σκέψης, καθώς και της πρωτοβουλιακής και βιωματικής του δράσης, μέσα από την ολιστική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης, για τη σφαιρική και αποτελεσματική αντιμετώπιση των σύνθετων προβλημάτων της καθημερινής ζωής, σε ένα πλαίσιο διά βίου εκπαίδευσης.

Με τη συνδυαστική θεώρηση της φυλογένεσης (εξέλιξης του ανθρώπινου είδους) και της οντογένεσης (ανάπτυξης του ανθρώπου) διαπιστώνεται ότι η οντογένεση αποτελεί μια μικρή και γρήγορη «ανακεφαλαίωση» της φυλογένεσης, κατά την οποία οι βασικές εγγενείς ικανότητες μπορούν να μορφοποιηθούν σε δεξιότητες. Κύρια ιδέα της βιοπαιδαγωγικής σύνθεσης αποτελεί η ιεραρχημένη έμφαση, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, στις εξής δεξιότητες: Τεχνολογική, Κοινωνική, Γλωσσική, Αριθμητική/Θεωρητική έτσι ώστε, ακολουθώντας τη φυσική ανάπτυξη του εγκεφάλου, να μεγιστοποιηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα, να προωθηθεί η δημιουργικότητα και η κριτική σκέψη και να μπουν οι βάσεις για τη διά βίου αναζήτηση της μάθησης.

 

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Παναγιώτα Βάθη, τηλ. 6977.520216,pvathi8@gmail.com

Share
Share

Comments are closed.