Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία κόβει την πίτα της και σας περιμένει για ανταλλαγή ευχών εν μέσω ασμάτων της χορωδίας της

Δ.Τ. Οι Υπεύθυνοι της εθνικής καταστροφής του 1922, υπό το φως της νεότερης ιστορικής έρευνας με τον Δ. Λυμπουρίδη

Ευχές από την Κοινο_Τοπία για το 2025 με Κεφαλλονίτικα κάλαντα

Δ.Τ. Στήριξη της Αλκυόνης με χρήματα που συγκεντρώθηκαν σε ψυχαγωγική βραδιά της Κοινο_Τοπίας

Λειτουργία γραμματείας Κοινο_Τοπίας για την εορταστική περίοδο 2024-2025

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε το εργαστήρι δημιουργικότητας « Ο Χριστουγεννιάτικος γύρος του κόσμου… σε 3 ώρες !!!

9η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2024. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο αφιέρωμα στον Σταμάτη Βούλγαρη

Δ.Τ. «ΝΗΕΣ ΠΟΝΤΟΠΟΡΟΙ. Κτίζοντας τον Μύθο της Οδύσσειας». Πραγματοποιήθηκε το συναρπαστικό ταξίδι με την Δ. Καμαρινού στην Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Ο Σταμάτης Βούλγαρης και η πολεοδομική εξέλιξη της Πάτρας

8η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2024. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Η Δημοτική Αστυνομία είναι προφανής ανάγκη για την Πάτρα, όχι πρόβλημα !

Δ.Τ. Εργαστήρι δημιουργικότητας για παιδιά από την Κοινο_Τοπία με αφορμή τις εορτές των Χριστουγέννων

3μερη γνωριμία με Κατερίνη, Λιτόχωρο, στενά Αλιάκμονα, Πιέρια όρη, Μουσείο Αιγών, Μονή Κονταριώτισσας, σταθμοί μ Θεσσαλονίκης

Δ.Τ. Σφράγιση καταστήματος για ηχορρύπανση στην Πάτρα. Να μη μείνει μεμονωμένο γεγονός – η ηχορρύπανση πλήττει τη δημόσια υγεία

Δ.Τ. «ΝΗΕΣ ΠΟΝΤΟΠΟΡΟΙ. Κτίζοντας τον Μύθο της Οδύσσειας» με την Δήμητρα Καμαρινού στον πολυχώρο της Κοινο_Τοπίας

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα με θέμα Γεφυρώνοντας το Ιόνιο

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της εθελοντικής δράσης μιας παρέας από την Πάτρα σε σχολείο της Κένυας

Γνωριμία με Ακροκόρινθο, Λιμνοθάλασσα Βουλιαγμένης, Ηραίον, Περαχώρα, Μονή Οσίου Παταπίου, Πίσια, Λουτράκι + Επόμενες αποδράσεις

Γεφυρώνοντας το Ιόνιο. Ημερίδα με στόχο τη γνωριμία, την επικοινωνία και τη συνεργασία με το Ελληνικό στοιχείο στην περιοχή της Κάτω Ιταλίας

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ  www.koinotopia.gr

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2 Απριλίου 2017

 

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα:«ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

 

Ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας «Δανιηλίς» και η Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr πραγματοποίησαν επιτυχημένη εκδήλωση με θέμα: «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη», στην κατάμεστη αίθουσα διαλέξεων «Κωστής Στεφανόπουλος» του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, το Σάββατο 1 Απριλίου 2017.

Οι εισηγητές Σταμάτης Αλαχιώτης, π. Πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, π. Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών και Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών, εμπνευστές και θεμελιωτές της θεωρίας του Βιοπαιδαγωγισμού, ανέπτυξαν τα βασικά σημεία της θεωρίας, παρουσίασαν ερευνητικά ευρήματα που τεκμηριώνουν την αποτελεσματικότητα μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας βασισμένης στους βιοπαιδαγωγικούς άξονες και πρότειναν στους εκπαιδευτικούς, γονείς και φοιτητές-αυριανούς εκπαιδευτικούς, που παρακολουθούσαν με αμείωτο ενδιαφέρον, ιδέες και πρακτικές συμβουλές εφαρμογής της νέας αυτής παιδαγωγικής πρακτικής.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν προβληματισμούς, απόψεις και εμπειρίες και να θέσουν τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές, στο πλαίσιο της εποικοδομητικής συζήτησης που ακολούθησε.

Ο Βιοπαιδαγωγισμός είναι μια νέα θεωρία μάθησης, η οποία αξιοποιεί την εγκεφαλική διαδικασία της μάθησης και προτείνει ένα παιδαγωγικο-εκπαιδευτικό σύστημα που συνάδει με την ολιστική λειτουργία του εγκεφάλου. Μια τέτοια αρμονία, όπως αποδεικνύεται με σχετικά επιστημονικά πειράματα, πολλαπλασιάζει το όφελος του παιδιού –ήδη από την προσχολική ηλικία του- διά της καλλιέργειας της κριτικής και δημιουργικής του σκέψης, καθώς και της πρωτοβουλιακής και βιωματικής του δράσης, μέσα από την ολιστική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης, για τη σφαιρική και αποτελεσματική αντιμετώπιση των σύνθετων προβλημάτων της καθημερινής ζωής, σε ένα πλαίσιο διά βίου εκπαίδευσης.

Με τη συνδυαστική θεώρηση της φυλογένεσης (εξέλιξης του ανθρώπινου είδους) και της οντογένεσης (ανάπτυξης του ανθρώπου) διαπιστώνεται ότι η οντογένεση αποτελεί μια μικρή και γρήγορη «ανακεφαλαίωση» της φυλογένεσης, κατά την οποία οι βασικές εγγενείς ικανότητες μπορούν να μορφοποιηθούν σε δεξιότητες. Κύρια ιδέα της βιοπαιδαγωγικής σύνθεσης αποτελεί η ιεραρχημένη έμφαση, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, στις εξής δεξιότητες: Τεχνολογική, Κοινωνική, Γλωσσική, Αριθμητική/Θεωρητική έτσι ώστε, ακολουθώντας τη φυσική ανάπτυξη του εγκεφάλου, να μεγιστοποιηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα, να προωθηθεί η δημιουργικότητα και η κριτική σκέψη και να μπουν οι βάσεις για τη διά βίου αναζήτηση της μάθησης.

 

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Παναγιώτα Βάθη, τηλ. 6977.520216,pvathi8@gmail.com

Share
Share

Comments are closed.