Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία έκοψε την πίτα της εν μέσω ευχών και ασμάτων της χορωδίας της

Δ.Τ. Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου το καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της..Μέριμνας..από τους Πολίτες Εν Δράσει και την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βραδινό συναπάντημα της Κοινο_Τοπίας στο Mama pizza

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία κόβει την πίτα της και σας περιμένει για ανταλλαγή ευχών εν μέσω ασμάτων της χορωδίας της

1η Πολιτιστική εξόρμηση 2023 με την Κοινο_Τοπία

Βραδινό με την Ιόνια Ορχήστρα από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο παζάρι με χειροποίητες ουκρανικές δημιουργίες για τη στήριξη των προσφύγων

Ευχές από την Κοινο_Τοπία για το 2023 με την πένα της Katharina Elizabeth Goethe (1731-1808)

Δ.Τ. Η χορωδία της Κοινο_Τοπίας συμμετείχε στο παζάρι του συλλόγου Ελληνοουκρανικής φιλίας Palyanytsya

Λειτουργία γραμματείας Κοινο_Τοπίας για την εορταστική περίοδο 2022-2023

Δ.Τ. Εφηβική παραβατικότητα αφορμή για συζήτηση μετά την προβολή της ταινίας «Γλυκά δεκάξι» του Κεν Λόουτς από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Στηρίζουμε την Κοινο_Τοπία, συμμετέχουμε στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας αξιών και κοινωνικής αλληλεγγύης

Δ.Τ. Ο Κωνσταντίνος Κηπουργός παρουσίασε τον φιλέλληνα λόρδο Άστιγξ και το ομοίωμα της κορβέτας Καρτερία που φιλοτέχνησε

Δ.Τ. Συμμετέχουμε στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι με χειροποίητες ουκρανικές δημιουργίες. Στηρίζουμε τους πρόσφυγες

Δ.Τ. Τα Δικαιώματα του Παιδιού και οι εφηβικές εξάρσεις αφορμή για την προβολή της ταινίας «Γλυκά δεκάξι» του Κεν Λόουτς από την Κοινο_Τοπία

Προσεγγίζοντας τα λαϊκά δρώμενα (Ραγκουτσάρια στην Καστοριά, και Μπουμπουσάρια στη Σιάτιστα) με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Ο Κων. Κηπουργός παρουσιάζει τον φιλέλληνα λόρδο Άστιγξ και το ομοίωμα της κορβέτας Καρτερία που φιλοτέχνησε

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία πρόβαλε την ταινία Jordano Bruno του Τζουλιάνο Μοντάλντο με αφορμή τη μέρα Φιλοσοφίας

Δ.Τ. Κύκλος βιωματικών εργαστηρίων γνωριμίας με το ψυχόδραμα από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με αφορμή τη μέρα Φιλοσοφίας η Κοινο_Τοπία προβάλει την ταινία Jordano Bruno του Τζουλιάνο Μοντάλντο

]

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ  www.koinotopia.gr

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2 Απριλίου 2017

 

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα:«ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη» από το Σοροπτιμιστικό Όμιλο Πάτρας και την Κοινο_Τοπία

 

Ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Πάτρας «Δανιηλίς» και η Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr πραγματοποίησαν επιτυχημένη εκδήλωση με θέμα: «ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΜΟΣ-Μια νέα θεωρία μάθησης στην πράξη», στην κατάμεστη αίθουσα διαλέξεων «Κωστής Στεφανόπουλος» του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, το Σάββατο 1 Απριλίου 2017.

Οι εισηγητές Σταμάτης Αλαχιώτης, π. Πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, π. Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών και Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών, εμπνευστές και θεμελιωτές της θεωρίας του Βιοπαιδαγωγισμού, ανέπτυξαν τα βασικά σημεία της θεωρίας, παρουσίασαν ερευνητικά ευρήματα που τεκμηριώνουν την αποτελεσματικότητα μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας βασισμένης στους βιοπαιδαγωγικούς άξονες και πρότειναν στους εκπαιδευτικούς, γονείς και φοιτητές-αυριανούς εκπαιδευτικούς, που παρακολουθούσαν με αμείωτο ενδιαφέρον, ιδέες και πρακτικές συμβουλές εφαρμογής της νέας αυτής παιδαγωγικής πρακτικής.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν προβληματισμούς, απόψεις και εμπειρίες και να θέσουν τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές, στο πλαίσιο της εποικοδομητικής συζήτησης που ακολούθησε.

Ο Βιοπαιδαγωγισμός είναι μια νέα θεωρία μάθησης, η οποία αξιοποιεί την εγκεφαλική διαδικασία της μάθησης και προτείνει ένα παιδαγωγικο-εκπαιδευτικό σύστημα που συνάδει με την ολιστική λειτουργία του εγκεφάλου. Μια τέτοια αρμονία, όπως αποδεικνύεται με σχετικά επιστημονικά πειράματα, πολλαπλασιάζει το όφελος του παιδιού –ήδη από την προσχολική ηλικία του- διά της καλλιέργειας της κριτικής και δημιουργικής του σκέψης, καθώς και της πρωτοβουλιακής και βιωματικής του δράσης, μέσα από την ολιστική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης, για τη σφαιρική και αποτελεσματική αντιμετώπιση των σύνθετων προβλημάτων της καθημερινής ζωής, σε ένα πλαίσιο διά βίου εκπαίδευσης.

Με τη συνδυαστική θεώρηση της φυλογένεσης (εξέλιξης του ανθρώπινου είδους) και της οντογένεσης (ανάπτυξης του ανθρώπου) διαπιστώνεται ότι η οντογένεση αποτελεί μια μικρή και γρήγορη «ανακεφαλαίωση» της φυλογένεσης, κατά την οποία οι βασικές εγγενείς ικανότητες μπορούν να μορφοποιηθούν σε δεξιότητες. Κύρια ιδέα της βιοπαιδαγωγικής σύνθεσης αποτελεί η ιεραρχημένη έμφαση, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, στις εξής δεξιότητες: Τεχνολογική, Κοινωνική, Γλωσσική, Αριθμητική/Θεωρητική έτσι ώστε, ακολουθώντας τη φυσική ανάπτυξη του εγκεφάλου, να μεγιστοποιηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα, να προωθηθεί η δημιουργικότητα και η κριτική σκέψη και να μπουν οι βάσεις για τη διά βίου αναζήτηση της μάθησης.

 

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Παναγιώτα Βάθη, τηλ. 6977.520216,pvathi8@gmail.com

Share
Share

Comments are closed.