Δ.Τ. Κοινο_Τοπία & Πολίτες Εν Δράσει συνεχίζουν την προσπάθεια συγκέντρωσης βοήθειας για τη στήριξη όσων μάχονται για την πυροπροστασία μας

Δ.Τ. Καθαρή ενέργεια 100%, με σεβασμό στη φύση

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε το βραδινό συναπάντημα στου Μαραβέλα και η κλήρωση της λαχειοφόρου αγοράς της Κοινο_Τοπίας

Δ.Τ. Πρόσκληση σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας

Ο Σάκης Κάπαρης αποχαιρετά με στίχους και ένα συγκινητικό αφιλτράριστο βίντεο του 1972 από το αρχείο του, τον φίλο του Μίκη Θεοδωράκη

Δ.Τ. Βραδινό με αφορμή την έναρξη δράσεων της νέας περιόδου 2021-22 με ανοιχτή πρόσκληση σε μέλη και νέους φίλους

Δ.Τ. Κοινο_Τοπία και Πολίτες Εν Δράσει προβληματίζονται για τις πυρκαγιές και σας καλούν να στηρίξετε όσους μάχονται στην πρώτη γραμμή

Ωράριο λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας

Η κλιματική κρίση αλλάζει τα πάντα. Θα δράσουμε, όμως, αποτελεσματικά πριν είναι πάρα πολύ αργά; (άρθρο του Νίκου Χρυσόγελου)

Γνωριμία με την Πρέβεζα και τη Νικόπολη (25-26 Σεπτέμβρη με την Κοινο_Τοπία)

Δ.Τ. Η Δημοτική Αρχή πρέπει να ασχοληθεί συστηματικά με την απομάκρυνση των κενωθέντων περιπτέρων και να λύσει προβλήματα που δημιουργούν λειτουργούντα

Η Κοινο_Τοπία ευχαριστεί για τις δωρεές στη μνήμη Διονύση Κόκλα

Δ.Τ. Η χορωδία της Κοινο_Τοπίας συμμετείχε στο μουσικό αντάμωμα για τα 200 χρόνια ελευθερίας και ανεξαρτησίας του ελληνικού κράτους

Δ.Τ. Η χορωδία της Κοινο_Τοπίας στο μουσικό αντάμωμα για τα 200 χρόνια ελευθερίας και ανεξαρτησίας του ελληνικού κράτους

Δ.Τ. Με επιτυχία προβλήθηκε η ταινία «Το Τελευταίο Σημείωμα» του Παντελή Βούλγαρη με τη στήριξη της Κοινο_Τοπίας

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 11πμ-2μμ κάθε Τετάρτη για το Καλοκαίρι

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βραδινό συναπάντημα της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ μετά φαγητού στο ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

Δ.Τ. Σινεμά ο Σταθμός. Επόμενη στάση στο σιδηροδρομικό σταθμό του Αγ. Ανδρέα, στην πόλη της Πάτρας, με την ταινία «Το Τελευταίο Σημείωμα»

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία ζητά τη στήριξη και την ετήσια συνδρομή σας για να συνεχίσει την απρόσκοπτη λειτουργίας της

Δ.Τ. Βραδινό συναπάντημα της Κοινο_Τοπίας μετά φαγητού και μουσικής στο ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

Δ.Τ. Συνέχεια του κύκλου προβολών της «Σινε-Παρέας» για τη σαιζόν 2017-18 με την ταινία ‘‘Χτυπημένος από έρωτα’’ του Πολ Τόμας Άντερσον

Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού

ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

13 Απριλίου 2018

 

Συνέχεια του κύκλου προβολών της «Σινε-Παρέας» για τη σαιζόν 2017-18 με την ταινία ‘‘Χτυπημένος από έρωτα’’ του Πολ Τόμας Άντερσον

 

Η Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού Κοινο_Τοπία www.koinotopia.grσυνεχίζει για τη φετινή χρονιά τις προβολές της με τη Ρομαντική κομεντί ‘‘Χτυπημένος από έρωτα’’ του Πολ Τόμας Άντερσον την Τετάρτη 18 Απριλίου, ώρα 8μμ Προσέλευση 7.45μμ

H προβολή θα γίνει στον πολυχώρο της Κοινο_Τοπίας, Μαιζώνος 139 και Παντανάσσης, 4ος όροφος (έναντι Δημαρχιακού Μεγάρου) στην Πάτρα με δωρεάν είσοδο αλλά με κράτηση θέσης η οποία εξασφαλίζεται με κλήση στο 2615.002009 γραμματεία Κοινο_Τοπίας. Θα ακολουθηθεί σειρά προτεραιότητας. Μετά την προβολήθα ακολουθήσει συζήτηση με αφορμή την ταινία. Συντονίζουν Κώστας Νταλιάνης και Χριστίνα Σκούτα.

‘‘Χτυπημένος από έρωτα’’ (Punch drunk love) του Paul Thomas Anderson

ΣκηνοθεσίαΣενάριο: Πολ Τόμας ΆντερσονΔιεύθυνση Φωτογραφίας: Ρόμπερτ ΈλσγουϊτΜουσική: Τζον ΜπράιονΜοντάζ: Λέσλι ΤζόουνςΧώραΗΠΑ (2002), Διάρκεια95 λεπτάΠαίζουνΆνταμ ΣάντλερΈμιλι ΓουάτσονΦίλιπ Σέιμουρ ΧόφμανΛουίς Γκούζμαν

          Ο Κώστας Νταλιάνης, στο site της Κοινο_Τοπίας γράφει σχετικά: Με τη ζωή -ερωτική και όχι μόνο- ενός ψυχολογικά προβληματικού άντρα καταπιάνεται στη νέα του αυτή ταινία ο Πολ Τόμας Άντερσον («Μανόλια»). Ταινία που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία της «Μανόλια» με μια μεγαλύτερη και πιο πρωτότυπη ευρηματικότητα, δίνοντας στο γνωστό κωμικό Άνταμ Σάντλερ την ευκαιρία να μας αποκαλύψει μια άλλη, άγνωστη από τις προηγούμενες ταινίες του, ευπρόσδεκτη, πλευρά.

Ο ήρωας του, Μπάρι Ίγκαν (Σάντλερ), ένας φαινομενικά ευχάριστος, χαμογελαστός τύπος, μικρομεσαίος ιδιοκτήτης μιας αποθήκης ειδών τουαλέτας, αποκαλύπτεται σταδιακά άνθρωπος ανήσυχος, που καταπιέζεται από εφτά εκνευριστικές αδελφές και, σε στιγμές εξαιρετικής έντασης, επιδίδεται σε ξεσπάσματα βίας – από τις πιο απολαυστικές σκηνές εκείνη που διαλύει την τουαλέτα ενός εστιατορίου καθώς κι η σκηνή που επιτίθεται ενάντια στους τέσσερις «ξανθούς αδερφούς» που στέλλονται από τον πορνο-αρχηγό τους (Σέιμουρ-Χόφμαν) να τον τρομοκρατήσουν και να τον εκβιάσουν. Η γνωριμία του με τη Λένα (Γουάτσον) θα οδηγήσει σε αληθινό έρωτα, ενώ, παράλληλα, ο Μπάρι γίνεται στόχος εκβιασμού εξαιτίας της απόπειράς του για τηλεφωνικό σεξ.

Ο ήρωας του είναι ο ζωντανός ορισμός της εσωστρέφειας, της ψυχοπάθειας και της παθητικότητας. Άβουλος, άοσμος, ανύπαρκτος. Περισσότερο αντιπαθητικός δε γίνεται. Υποψήφιος πελάτης του πρώτου τυχόντα και κλασικό θύμα της κατανάλωσης και του μάρκετινγκ. Φανταστείτε πως το μοναδικό πράγμα που τον κάνει να ελπίζει, αυτό που του δίνει κάποια ελάχιστη ρανίδα χαράς είναι η συλλογή χιλιάδων κουπονιών από συσκευασμένες πουτίγκες του σούπερ μάρκετ. Όσες περισσότερες μαζέψει τόσα περισσότερα δωρεάν αεροπορικά μίλια θα ταξιδέψει!

Η μοναδική σχέση που διατηρεί με το άλλο φύλο είναι από τη μία οι 7 αδελφές του (που τον προσέχουν καταπιεστικά και αφόρητα) και από την άλλη, μερικά απελπισμένα ροζ τηλεφωνήματα που κάνει για να σπάσει τη μονοτονία της απέραντης μοναξιάς του. Όλα όμως αλλάζουν όταν εντελώς τυχαία πέφτει πάνω σε δυο αναπάντεχες συναντήσεις. Η πρώτη (συνάντηση) είναι ένα μικρό πιάνο που έχει εγκαταλειφθεί στην άκρη του δρόμου. Η δεύτερη συμβαίνει όταν μια θηλυκή ύπαρξη τον παρακαλεί να παραδώσει το αυτοκίνητό της στο διπλανό συνεργείο. Από εκεί και πέρα όλα είναι ζήτημα χρόνου.

Γύρω από την ίντριγκα αυτή, ο Άντερσον φτιάχνει μία απολαυστική, ασυνήθιστη, ρομαντική κομεντί στην οποία προσθέτει στοιχεία φαντεζίστικα (το αρμόνιο που αφήνει ένα φορτηγό έξω από το κατάστημα του Μπάρι, στην αρχή της ταινίας, αρμόνιο που συνδέεται με την άφιξη της Λένας), μαζί και στοιχεία μαύρης, ακόμη και τρελής, κωμωδίας, στο στιλ των παλιών κωμωδιών «σκρούμπολ» (ο Μπάρι που αγοράζει εκατοντάδες κουτιά ενός προϊόντος για ν’ αποκτήσει, όπως πιστεύει, ελεύθερα μίλια για την υπόλοιπη ζωή του). Ταυτόχρονα, ο Άντερσον ξέρει να δίνει στην ατμόσφαιρά του μια ρομαντική, ποιητική υφή, ιδιαίτερα στις σκηνές του Μπάρι με τη Λένα – παράδειγμα η σκηνή τους στο δρόμο μετά που διώχνονται από το εστιατόριο, καθώς και η συνάντηση και το ερωτικό «διάλειμμά» τους στη Χαβάη.

 

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Σπηλιώτης Ανδρέας 2615.002009

Comments are closed.