Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία έκοψε την πίτα της εν μέσω ευχών και ασμάτων της χορωδίας της

Δ.Τ. Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου το καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της..Μέριμνας..από τους Πολίτες Εν Δράσει και την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βραδινό συναπάντημα της Κοινο_Τοπίας στο Mama pizza

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία κόβει την πίτα της και σας περιμένει για ανταλλαγή ευχών εν μέσω ασμάτων της χορωδίας της

1η Πολιτιστική εξόρμηση 2023 με την Κοινο_Τοπία

Βραδινό με την Ιόνια Ορχήστρα από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο παζάρι με χειροποίητες ουκρανικές δημιουργίες για τη στήριξη των προσφύγων

Ευχές από την Κοινο_Τοπία για το 2023 με την πένα της Katharina Elizabeth Goethe (1731-1808)

Δ.Τ. Η χορωδία της Κοινο_Τοπίας συμμετείχε στο παζάρι του συλλόγου Ελληνοουκρανικής φιλίας Palyanytsya

Λειτουργία γραμματείας Κοινο_Τοπίας για την εορταστική περίοδο 2022-2023

Δ.Τ. Εφηβική παραβατικότητα αφορμή για συζήτηση μετά την προβολή της ταινίας «Γλυκά δεκάξι» του Κεν Λόουτς από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Στηρίζουμε την Κοινο_Τοπία, συμμετέχουμε στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας αξιών και κοινωνικής αλληλεγγύης

Δ.Τ. Ο Κωνσταντίνος Κηπουργός παρουσίασε τον φιλέλληνα λόρδο Άστιγξ και το ομοίωμα της κορβέτας Καρτερία που φιλοτέχνησε

Δ.Τ. Συμμετέχουμε στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι με χειροποίητες ουκρανικές δημιουργίες. Στηρίζουμε τους πρόσφυγες

Δ.Τ. Τα Δικαιώματα του Παιδιού και οι εφηβικές εξάρσεις αφορμή για την προβολή της ταινίας «Γλυκά δεκάξι» του Κεν Λόουτς από την Κοινο_Τοπία

Προσεγγίζοντας τα λαϊκά δρώμενα (Ραγκουτσάρια στην Καστοριά, και Μπουμπουσάρια στη Σιάτιστα) με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Ο Κων. Κηπουργός παρουσιάζει τον φιλέλληνα λόρδο Άστιγξ και το ομοίωμα της κορβέτας Καρτερία που φιλοτέχνησε

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία πρόβαλε την ταινία Jordano Bruno του Τζουλιάνο Μοντάλντο με αφορμή τη μέρα Φιλοσοφίας

Δ.Τ. Κύκλος βιωματικών εργαστηρίων γνωριμίας με το ψυχόδραμα από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με αφορμή τη μέρα Φιλοσοφίας η Κοινο_Τοπία προβάλει την ταινία Jordano Bruno του Τζουλιάνο Μοντάλντο

]

Δ.Τ. Θετική η επέκταση δρομολογίων του Προαστιακού προς Κ. Αχαΐα. Τα ημερήσια δρομολόγια είναι πολύ λίγα για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας

Ένωση πολιτών

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πάτρα, 21 Μαΐου 2021

 

Θετική η επέκταση δρομολογίων του Προαστιακού προς Κ.Αχαΐα

Τα ημερήσια δρομολόγια είναι πολύ λίγα για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Στις 17 Μαΐου 2021 ο προαστιακός επεκτάθηκε προς Κ. Αχαΐα 14 μήνες από την έναρξη των δρομολογίων του νότιου κλάδου. Σύμφωνα με τα νέα δρομολόγια τα Καμίνια εξακολουθούν να εξυπηρετούνται με 12 δρομολόγια ημερησίως (κάθε ώρα) ενώ η Κ. Αχαΐα με 6 δρομολόγια δηλαδή κάθε δίωρο. Βρέθηκε τελικά η χρυσή τομή ώστε το τραίνο να φτάσει Κ. Αχαΐα.

Παράλληλα με τα νέα δρομολόγια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε τις πολυπόθητες κάρτες απεριορίστων διαδρομών του Νοτίου κλάδου, αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική και την έκδοση ημερησίου εισιτηρίου απεριορίστων διαδρομών – για πρώτη φορά σε επαρχιακή πόλη. Οι τιμές μπορούμε να πούμε σε γενικές γραμμές ότι είναι καλές. Αυτό που μπορεί να φαίνεται ακριβό είναι το απλό εισιτήριο για όλη τη διαδρομή ωστόσο με την έκδοση ημερησίου εισιτηρίου το κόστος μετακίνησης με επιστροφή περιορίζεται από τα 6€ στα 5€.

Η πρεμιέρα των νέων δρομολογίων έγινε με προβλήματα τα οποία υφίστανται έως σήμερα. Ο ΟΣΕ που είναι διαχειριστής της υποδομής έβαλε «αυτογκόλ» δημιουργώντας καθυστερήσεις στα δρομολόγια που είχαν τελικό προορισμό την Κ. Αχαΐα και συνεπώς σε όλο το πλέγμα. Αιτία των καθυστερήσεων οι απενεργοποιημένες μπάρες σε δύο διαβάσεις μετά τη στάση Καμίνια. Ο Οργανισμός έδειξε ανέτοιμος να διεκπεραιώσει τα αυτονόητα.

Αυτό που περίμεναν πολλοί ήταν η επέκταση του ωραρίου των δρομολογίων του Νοτίου κλάδου. Δυστυχώς έμειναν έως τις 6μμ που είναι πάρα πολύ νωρίς και δεν εξυπηρετεί τις απογευματινές μετακινήσεις. Άρα το μέσο δε μπορεί να επιλεχθεί αφού κάποιος δε μπορεί να επιστρέψει είτε από το κέντρο των Πατρών είτε από μια βόλτα έως την περιοχή των Βραχνεΐκων είτε αργά από μπάνιο. Αυτό είναι ευθύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει εδώ και χρόνια κάνοντας τις απαραίτητες προσλήψεις σε προσωπικό κίνησης αφού ήταν γνωστό ότι κάποια στιγμή θα ξεκινούσε η νέα αυτή υπηρεσία. Επίσης τα δρομολόγια προς Κ. Αχαΐα θα πρέπει να πυκνώσουν το πρωί και το μεσημέρι για να μπορέσει να γίνει χρήση της κάρτας των απεριορίστων διαδρομών. Με τα σημερινά δεδομένα η κάρτα δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε γιατί οι υποψήφιοι πελάτες δε μπορούν να μεταβούν προς το κέντρο της Πάτρας είτε δε μπορούν να επιστρέψουν. Να γιατί τα δρομολόγια πρέπει να είναι ωριαία και όχι κάθε δίωρο.

Η πρόταση για τη μεταφορά του τερματικού σταθμού της Κ. Αχαΐας εγγύτερα της πόλης προσθέτοντας 700 μέτρα στη διαδρομή ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα το κέντρο αλλά και τους λουόμενους ναι μεν είναι πάρα πολύ σωστή ωστόσο με τις παρούσες συνθήκες είναι ανέφικτη διότι θα επιμηκύνει χρονικά το δρομολόγιο και θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει. Πρώτα θα πρέπει να επισκευαστεί και να συντηρηθεί η γραμμή για να φτάσουμε σε ωριαία δρομολόγια και έπειτα η κατασκευή της στάσης και ΟΧΙ το αντίθετο. Άρα είναι απαραίτητη η σύνδεση του σταθμού του προαστιακού με το κέντρο της πόλης με αστικού τύπου λεωφορείο όπως είχαμε τονίσει σε παλαιότερα ΔΤ και όπως είχε εξαγγελθεί από τη προηγούμενη δημοτική αρχή.

Καλούμε την Περιφέρεια και τον ΟΣΕ να διαθέσουν ένα επαρκές κονδύλι επισκευής και συντήρησης αποκλειστικά και μόνο για να καταστεί η γραμμή αξιόπιστη σε όλο το τμήμα.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι θεμέλιο των βιώσιμων αστικών συγκοινωνιών.

Τους φτάνουν λιγότερα από τα κονδύλια για την οδοποιία αλλά όχι τόσο πολύ λιγότερα.

Πληροφορίες για δημ/φους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

Share
Share

Comments are closed.