Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο για την αντιμετώπιση των έμφυλων στερεότυπων από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. «Άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων»

Δ.Τ. Σεμινάριο για την αντιμετώπιση των έμφυλων στερεότυπων από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε το βιβλίο της Δήμητρας Καμαρινού Γυμνές αλήθειες γυναικών. Η αθέατη Ιστορία

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία ξεναγήθηκε στην έκθεση του Φώτη Κόντογλου στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάτρας

Γνωριμία με τη Λευκάδα της παράδοσης, της φύσης και του πολιτισμού γνωστή στην αρχαιότητα και ως Λευκαδίων Χερσόνησος

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το βιβλίο της Δήμητρας Καμαρινού. Γυμνές αλήθειες γυναικών. Η αθέατη Ιστορία

Δ.Τ. Ξενάγηση στην έκθεση του Φώτη Κόντογλου που παρουσιάζεται στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάτρας

Δ.Τ. Οι κορασίδες του Α’ Παρθεναγωγείου μαζί με φίλους της Κοινο_Τοπίας θα βολτάρουν αύριο Σάββατο στους δρόμους της καρναβαλούπολης

Δ.Τ. Την Τσικνοπέμπτη η Κοινο_Τοπία απόλαυσε τις κορασίδες του Α’ Παρθεναγωγείου στις γυμναστικές τους επιδείξεις

5μερη γνωριμία με τον Έβρο, την Αλεξανδρούπολη, τη Δαδιά, το Σουφλί, το Διδυμότειχο, τις Φέρες κ.α. με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Mε αφορμή την παγκόσμια μέρα ραδιοφώνου η Κοινο_Τοπία πρόβαλε «Μέρες ραδιοφώνου» του Γούντι Άλεν

Δ.Τ. Κέφι και χορός στο καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της ‘‘Μέριμνας’’ από ΠΕΔ και Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Την τελευταία Παρασκευή της αποκριάς το πάρτι μασκέ της Κοινο_Τοπίας

2η Πολιτιστική εξόρμηση 2023 με την Κοινο_Τοπία (5 Μαρτίου)

Δ.Τ. Μελωδικές δράσεις από τη Χορωδία της Κοινο_Τοπίας στην κοπή της πίτας Συλλόγου Ευρυτάνων και Συλλόγου Δροσιάς Τριταίας οι ΓΙΑΝΝΙΑΔΕΣ

Δ.Τ. «Μέρες ραδιοφώνου» του Γούντι Άλεν από την Κοινο_Τοπία με αφορμή την παγκόσμια μέρα ραδιοφώνου

Δ.Τ. Νέα προβλήματα – Προτάσεις για την αξιοπιστία του Προαστιακού

Δ.Τ. Την Τσικνοπέμπτη το βράδυ η Κοινο_Τοπία θα το τσικνίσει μετά μουσικής και χορού στο PUB ΕΝΤΕΚΑ

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία έκοψε την πίτα της εν μέσω ευχών και ασμάτων της χορωδίας της

]

Δ.Τ. «Άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων»

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας – Ένωση πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

13 Μαρτίου 2023

«Άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων»

Ζούμε σε περίοδο βαθιάς θλίψης. 57 συνάνθρωποι μας, η πλειονότητα νέοι, έχασαν τελείως άδικα τη ζωή τους. Δεν ήταν μόνο τα λάθη ενός ανθρώπου, είναι η λάθος νοοτροπία ενός συστήματος. Η απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα είναι διαχρονική αφού ποτέ το τραίνο και γενικότερα τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, δεν ήταν προτεραιότητα των κυβερνώντων. Συλλυπούμαστε τους γονείς τους, τους συγγενείς και τους φίλους τους. Ευχόμαστε κουράγιο…

Ο σιδηρόδρομος έπαψε να λειτουργεί από 1/3/2023 αλλά έως πότε; Τα περιφερειακά και προαστιακά δρομολόγια θα πρέπει άμεσα να εκκινήσουν αφού δεν έχουν καμία ανάμιξη με το τραγικό δυστύχημα αφού πρώτα γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι στην υποδομή. Οι «κυνηγοί μετάλλων καραδοκούν» και δεν πρέπει να ξαναπληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Στην Πάτρα το ένα τραίνο κινείται στο Βόρειο κλάδο και το άλλο στο Νότιο τα οποία συναντώνται στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα σε διαφορετική γραμμή με χαμηλές ταχύτητες. Μάλλον απίθανο να συναντηθούν με τα φαντάσματα του τραίνου από Αθήνα και αντιστοίχως από Πύργο!! Οι χρήστες ήδη ρωτάνε για το πότε θα επανέλθουν τα δρομολόγια.

Με το τελευταίο δελτίο τύπου (4/2/23), με αφορμή τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, είχαμε αναφέρει τα προβλήματα του σιδηροδρόμου σε τοπικό επίπεδο. Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας για την υποδομή προσθέτοντας και χρόνια ζητήματα τα οποία έχουν παραμεληθεί και για τα οποία επιβάλλεται να γίνει ρητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

1.     Να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανάταξης της γραμμής σε όλο το δίκτυο χωρίς εκπτώσεις όπως έγινε στο Νότιο κλάδο.

2.    Μέχρι να γίνουν τα πιο πάνω, να σταματήσουν τα δρομολόγια στο τμήμα Καμίνια-Κ. Αχαΐα γιατί δημιουργούν σημαντικές καθυστερήσεις και δεν εξυπηρετεί σε τίποτα όπως λειτουργεί παρά μόνο πολιτικές σκοπιμότητες (επιστροφή χρημάτων στην ΕΕ).

3.    Τα δρομολόγια να επεκταθούν μέχρι τις βραδινές ώρες (αφορά την H.T.).

4.    Επιμήκυνση αποβάθρας στη στάση Μποζαΐτικα γιατί δεν χωράει τριπλός συρμός.

5.    Επέκταση του πλάτους των αποβάθρων σε Βραχνέικα και κ. Αχαΐα λόγω στενότητας προς αποφυγή ατυχημάτων.

6.    Αποκατάσταση της γραμμολογίας στο σταθμό των Βραχνεΐκων.

7.    Πρόσληψη προσωπικού στις καίριες θέσεις για την ασφαλή λειτουργία του μέσου.

Καλούμε το πολιτικό προσωπικό και τους φορείς της πόλης μας να αναλάβουν δράση.

Δε μπορούμε να αποδεχτούμε καμία έκπτωση σε όσα έπρεπε να έχουν γίνει. Αν δεν αναλάβουν τις ευθύνες τους για την κατάντια του σιδηροδρόμου, θα είναι υπόλογοι για την υποβάθμιση ενός βασικού μέσου μεταφοράς της πόλης μας.

Θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε και να πηγαίνουμε στην εργασία μας με το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς, που παραμένει το τραίνο, όπως ταξιδεύουμε με αεροπλάνα μετά το Γραμματικό, με πλοία μετά το Σάμαινα, και με λεωφορεία, μετά από τα δύο μεγάλα δυστυχήματα στα Τέμπη, και αλλού.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

Συννημένα

Share
Share

Comments are closed.