Δ.Τ. Περιήγηση γνωριμίας στο κάστρο του Ρίου με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ανοικτή βιωματική συζήτηση. Όλα αυτά που δε βλέπουμε…

Δ.Τ. Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου το καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της ..Μέριμνας.. από τους Πολίτες Εν Δράσει και την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Τι να κάνουμε με το παλαιό λιμάνι… απαιτούνται συνθέσεις όχι λογικές μηδενικού αθροίσματος !

Δ.Τ. Την Τσικνοπέμπτη το μεσημέρι η Κοινο_Τοπία θα το τσικνίσει μετά μουσικής και χορού στο Tulum Uptown

Δ.Τ. Όλα αυτά που δε βλέπουμε.. Αντιμετωπίζοντας διακρίσεις – Οικοδομώντας έμφυλες συμμαχίες – Περνώντας από την παρατήρηση στη δράση

Δ.Τ. Ενεργά μέλη, υποστηρικτές και φίλοι στήριξαν το 2023 την Κοινο_Τοπία και τις δράσεις της

Δ.Τ. Παρουσία πλήθους φίλων η Κοινο_Τοπία έκοψε την πίτα της εν μέσω ευχών και ασμάτων της χορωδίας της

2μερη γνωριμία με χωριά της Ρούμελης στη σκιά των βουνών της

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη – ξενάγηση της Κοινο_Τοπίας στην έκθεση «Τα Μυστικά του Θησαυροφυλακίου»

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2024. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Συνήθη προβλήματα Ωτορινολαρυγγολογίας και αντιμετώπισή τους. 4η και 5η παρουσίαση–συζήτηση με τον ΩΡΛ Κώστα Κηπουργό

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. Η Κοινο_Τοπία αποχαιρετά τον Νίκο Τσούκαλη

Δ.Τ. Εκατοντάδες στην παρουσίαση του βιβλίου του ιστορικού Ν. Τόμπρου. Η Πάτρα στον Αγώνα (1821-1828) με βασική ομιλήτρια τη Μ. Ευθυμίου

Δ.Τ. Η Κοινο_Τοπία κόβει την πίτα της και σας περιμένει για ανταλλαγή ευχών εν μέσω ασμάτων της χορωδίας της

3μερη γνωριμία με Μπίτολα, Ηράκλεια Λυγκηστίς, Οχρίδα, Λιμναίο οικισμό, Μονή Αγίου Ναούμ, Στρούγκα της Βόρειας Μακεδονίας

Δ.Τ. Επίσκεψη – ξενάγηση της Κοινο_Τοπίας στην περιοδική έκθεση με θέμα «Τα Μυστικά του Θησαυροφυλακίου»

1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2024. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο του ιστορικού Νίκου Τόμπρου. Η Πάτρα στον Αγώνα (1821-1828). Τετάρτη 10 Ιανουαρίου

Ευχές από την Κοινο_Τοπία με Μοραΐτικα κάλαντα

]

Δ.Τ. «Άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων»

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας – Ένωση πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

13 Μαρτίου 2023

«Άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων»

Ζούμε σε περίοδο βαθιάς θλίψης. 57 συνάνθρωποι μας, η πλειονότητα νέοι, έχασαν τελείως άδικα τη ζωή τους. Δεν ήταν μόνο τα λάθη ενός ανθρώπου, είναι η λάθος νοοτροπία ενός συστήματος. Η απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα είναι διαχρονική αφού ποτέ το τραίνο και γενικότερα τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, δεν ήταν προτεραιότητα των κυβερνώντων. Συλλυπούμαστε τους γονείς τους, τους συγγενείς και τους φίλους τους. Ευχόμαστε κουράγιο…

Ο σιδηρόδρομος έπαψε να λειτουργεί από 1/3/2023 αλλά έως πότε; Τα περιφερειακά και προαστιακά δρομολόγια θα πρέπει άμεσα να εκκινήσουν αφού δεν έχουν καμία ανάμιξη με το τραγικό δυστύχημα αφού πρώτα γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι στην υποδομή. Οι «κυνηγοί μετάλλων καραδοκούν» και δεν πρέπει να ξαναπληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Στην Πάτρα το ένα τραίνο κινείται στο Βόρειο κλάδο και το άλλο στο Νότιο τα οποία συναντώνται στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα σε διαφορετική γραμμή με χαμηλές ταχύτητες. Μάλλον απίθανο να συναντηθούν με τα φαντάσματα του τραίνου από Αθήνα και αντιστοίχως από Πύργο!! Οι χρήστες ήδη ρωτάνε για το πότε θα επανέλθουν τα δρομολόγια.

Με το τελευταίο δελτίο τύπου (4/2/23), με αφορμή τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, είχαμε αναφέρει τα προβλήματα του σιδηροδρόμου σε τοπικό επίπεδο. Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας για την υποδομή προσθέτοντας και χρόνια ζητήματα τα οποία έχουν παραμεληθεί και για τα οποία επιβάλλεται να γίνει ρητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

1.     Να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανάταξης της γραμμής σε όλο το δίκτυο χωρίς εκπτώσεις όπως έγινε στο Νότιο κλάδο.

2.    Μέχρι να γίνουν τα πιο πάνω, να σταματήσουν τα δρομολόγια στο τμήμα Καμίνια-Κ. Αχαΐα γιατί δημιουργούν σημαντικές καθυστερήσεις και δεν εξυπηρετεί σε τίποτα όπως λειτουργεί παρά μόνο πολιτικές σκοπιμότητες (επιστροφή χρημάτων στην ΕΕ).

3.    Τα δρομολόγια να επεκταθούν μέχρι τις βραδινές ώρες (αφορά την H.T.).

4.    Επιμήκυνση αποβάθρας στη στάση Μποζαΐτικα γιατί δεν χωράει τριπλός συρμός.

5.    Επέκταση του πλάτους των αποβάθρων σε Βραχνέικα και κ. Αχαΐα λόγω στενότητας προς αποφυγή ατυχημάτων.

6.    Αποκατάσταση της γραμμολογίας στο σταθμό των Βραχνεΐκων.

7.    Πρόσληψη προσωπικού στις καίριες θέσεις για την ασφαλή λειτουργία του μέσου.

Καλούμε το πολιτικό προσωπικό και τους φορείς της πόλης μας να αναλάβουν δράση.

Δε μπορούμε να αποδεχτούμε καμία έκπτωση σε όσα έπρεπε να έχουν γίνει. Αν δεν αναλάβουν τις ευθύνες τους για την κατάντια του σιδηροδρόμου, θα είναι υπόλογοι για την υποβάθμιση ενός βασικού μέσου μεταφοράς της πόλης μας.

Θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε και να πηγαίνουμε στην εργασία μας με το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς, που παραμένει το τραίνο, όπως ταξιδεύουμε με αεροπλάνα μετά το Γραμματικό, με πλοία μετά το Σάμαινα, και με λεωφορεία, μετά από τα δύο μεγάλα δυστυχήματα στα Τέμπη, και αλλού.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

Συννημένα

Share
Share

Comments are closed.