Δ.Τ. Θράσος ηχορρυπαινόντων, ανεπάρκεια και προσχηματική δράση των αρχών, απελπίζουν τα θύματα της ηχορρύπανσης

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο του ιστορικού Νίκου Τόμπρου. Η Πάτρα στον Αγώνα (1821-1828)

Δ.Τ. Η πραγματικότητα για την Ηγουμενίτσα, οι εναλλακτικές για το λιμάνι της Πάτρας, και ο Προαστιακός

Δ.Τ. Συνήθη προβλήματα Ωτορινολαρυγγολογίας και αντιμετώπισή τους. Παρουσίαση–συζήτηση με τον ΩΡΛ Κώστα Κηπουργό

Δ.Τ. Αναγγελία προγράμματος ανάδειξης της νεότερης αρχιτεκτονικής της Πάτρας

2μερη γνωριμία με την Πρέβεζα, Νικόπολη, Κασσώπη, Ζάλογγο, Βόνιτσα με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Πως τα μέσα σταθερής τροχιάς συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία εν μέσω της Ευρωπαϊκής εβδομάδας βιώσιμης κινητικότητας

Δ.Τ. Μια νέα πρόταση και μια πάγια θέση για τον προαστιακό της Πάτρας. 22 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας

Βραδινό με αφορμή την έναρξη της περιόδου 2023-24 με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Περιβάλλον, νέες ιδέες, πολιτισμός, ανθεκτικότητα. Οι προτεραιότητες της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών

Δ.Τ. Η αλυσίδα αλληλεγγύης της Κοινο_Τοπίας στηρίζει τις πληγείσες από την πρόσφατη κακοκαιρία ‘‘daniel’’ περιοχές

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (26 Σεπτέμβρη)

Φθινοπωρινές αποδράσεις της Κοινο_Τοπίας σε Χαλκίδα, Πρέβεζα, Μαδρίτη

Επανέναρξη λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας (ωράριο)

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 26 Ιουλίου και 9 Αυγούστου για την καλοκαιρινή περίοδο

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία υπό τους ήχους των κελαρυσμάτων των νερών του ποταμού Γλαύκου

Πέμπτη 6 Ιουλίου, βραδινό με την Κοινο_Τοπία με αφορμή το κλείσιμο της περιόδου 2022-23

Δ.Τ. Το πολιτιστικό απόθεμα των εκατοντάδων εικαστικών έργων του Ιδρύματος Ελληνικής Διασποράς εντυπωσίασε τα μέλη της Κοινο_Τοπίας

2μερη γνωριμία με τη Χαλκίδα, πορθμό Ευρίπου, Ερέτρια, Νέα Αρτάκη με την Κοινο_Τοπία

]

Δ.Τ. «Καθυστερήσεις δρομολογίων. Ως πότε;»

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας- Ένωση πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

10 Απριλίου 2023

«Καθυστερήσεις δρομολογίων. Ως πότε;»

Θεμελιώδες στοιχείο της μακροχρόνιας επιτυχίας ενός μέσου σταθερής τροχιάς είναι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του κοινού. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για μέσο αστικής μεταφοράς όπως ο Προαστιακός της Πάτρας. Όμως σειρά δυσάρεστων γεγονότων μας αναγκάζουν να χτυπήσουμε ακόμη μια φορά το καμπανάκι. Από την ημέρα επανεκκίνησης των δρομολογίων παρουσιάζονται μεγάλες καθυστερήσεις οι οποίες καταλήγουν σε ακυρώσεις για να επανέλθουν τα δρομολόγια στο σωστό χρόνο. Οι έως τώρα προτάσεις μας έχουν ως στόχο την αξιοπιστία του μέσου.

Τις νυχτερινές ώρες οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ που χειρίζονται τις μηχανές (Μπουρέζα-Ρεγκαλέζα) καταβάλουν φιλότιμες προσπάθειες για την επαναφορά των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της γραμμής αλλά πολύ φοβούμαστε ότι χωρίς ανάταξη της γραμμής τα αποτελέσματα δε θα είναι ικανοποιητικά.

Επειδή λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται, είναι πολύ χειρότερα…

Προτείνουμε τα εξής:

1.     Να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανάταξης της γραμμής σε όλο το δίκτυο από το Ρίο μέχρι την Κάτω Αχαΐα. Οι πρόσφατες δηλώσεις από το πατρινό μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ κ. Γεράσιμου Κατσιγιάννη δείχνουν με πόση επιπολαιότητα αντιμετωπιζόταν ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια η οποία επιβεβαιώθηκε με το χειρότερο τρόπο!!!

2.    Διακοπή των δρομολογίων στο τμήμα Καμίνια – Κ. Αχαΐα έως ότου αναταχθεί η γραμμή γιατί το δρομολόγιο με τις συνθήκες που εκτελείται προκαλεί καθυστερήσεις. Καλούμε την Hellenic Train (HT) και τον ΟΣΕ έστω και αυτή τη στιγμή να πάρουν τις σωστές αποφάσεις για να προστατέψουν αυτό που υπηρετούν ώστε να επανέλθει η εμπιστοσύνη στο επιβατικό κοινό.

3.    Η Η.Τ. θα πρέπει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες επισκευές και συντηρήσεις των συρμών ώστε να καταστούν αξιόπιστοι.

4.    Ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο για τυχόν καθυστερήσεις ή και ακυρώσεις δρομολογίων.

Το πολιτικό προσωπικό πρέπει να ενεργοποιηθεί. Η Περιφέρεια, θα πρέπει να συμμετάσχει στο κόστος ανάταξης της γραμμής αφού αποτελεί αίτημα των πολιτών της Περιφέρειας. Έχει γίνει παλαιότερα για την εκκίνηση των δρομολογίων στο Νότιο κλάδο, μπορεί να γίνει και αυτή τη φορά. Ο χρόνος κυλάει αντίστροφα, το καλοκαίρι προ των πυλών και αν δεν προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες θα βρεθούμε σε δυσάρεστες αποφάσεις.

Αναμένουμε την άποψη του κ. Περιφερειάρχη… Η δημοτική Αρχή απούσα και αδιάφορη από τη σημερινή λειτουργία του Προαστιακού. Θυμάται το σημερινό τραίνο μόνο όταν αναφέρεται για την υπογειοποίηση.

Το πολιτικό προσωπικό να διεκδικήσει σύγχρονο επιφανειακό tramtrain με κλάδο προς το Πανεπιστήμιο, βιομηχανική περιοχή, αεροδρόμιο.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

 

 

Συννημένα

Share
Share

Comments are closed.