Δ.Τ. Μια νέα πρόταση και μια πάγια θέση για τον προαστιακό της Πάτρας. 22 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας

Βραδινό με αφορμή την έναρξη της περιόδου 2023-24 με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Περιβάλλον, νέες ιδέες, πολιτισμός, ανθεκτικότητα. Οι προτεραιότητες της ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑΣ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών

Δ.Τ. Η αλυσίδα αλληλεγγύης της Κοινο_Τοπίας στηρίζει τις πληγείσες από την πρόσφατη κακοκαιρία ‘‘daniel’’ περιοχές

Δ.Τ. Πρόσκληση γνωριμίας σε νέους φίλους για χορωδιακό συναπάντημα με την παρέα της Κοινο_Τοπίας (26 Σεπτέμβρη)

Φθινοπωρινές αποδράσεις της Κοινο_Τοπίας σε Χαλκίδα, Πρέβεζα, Μαδρίτη

Επανέναρξη λειτουργίας γραμματείας Κοινο_Τοπίας (ωράριο)

Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει ανοιχτή μόνο 26 Ιουλίου και 9 Αυγούστου για την καλοκαιρινή περίοδο

Δ.Τ. Ψυχαγωγική βραδιά με την Κοινο_Τοπία υπό τους ήχους των κελαρυσμάτων των νερών του ποταμού Γλαύκου

Πέμπτη 6 Ιουλίου, βραδινό με την Κοινο_Τοπία με αφορμή το κλείσιμο της περιόδου 2022-23

Δ.Τ. Το πολιτιστικό απόθεμα των εκατοντάδων εικαστικών έργων του Ιδρύματος Ελληνικής Διασποράς εντυπωσίασε τα μέλη της Κοινο_Τοπίας

2μερη γνωριμία με τη Χαλκίδα, πορθμό Ευρίπου, Ερέτρια, Νέα Αρτάκη με την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Επίσκεψη-γνωριμία με το Ίδρυμα Ελληνικής Διασποράς

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε από την Κοινο_Τοπία το αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη

Δ.Τ. 50 χρόνια ενημέρωσης, προειδοποίησης αλλά και επιπόλαιου εφησυχασμού

Δ.Τ. Παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα παρουσία εκατοντάδων πολιτών

Δ.Τ. Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της ιστορικού-φιλολόγου Γιώτας Καΐκα ”Μνήμες και Εικόνες”

Δ.Τ. Ένα αφιέρωμα στη μνήμη της συμπληρωματικής θεραπεύτριας Δήμητρας Τσατσούρη από την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Βλάβες συρμού γεννούν ερωτήματα

Δ.Τ. Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μουσική εκδήλωση για τα 20 χρόνια UPFM στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Π.Π.

]

Δ.Τ. Νέα προβλήματα – Προτάσεις για την αξιοπιστία του Προαστιακού

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας

Ένωση Πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

4 Φεβρουαρίου 2023

Νέα προβλήματα – Προτάσεις για την αξιοπιστία του Προαστιακού

Οι φίλοι του προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας, παρακολουθούμε με ανησυχία προβληματικές καταστάσεις να επαναλαμβάνονται συχνά, με αποτέλεσμα η εμπιστοσύνη του κοινούτο κυριότερο θεμέλιο κάθε μέσου σταθερής τροχιάς, να μειώνεται.

Τη Δευτέρα 23/1/23 ακυρώθηκαν όλα τα πρωινά δρομολόγια του Νοτίου κλάδου έως τις 10:00 λόγω βλάβης του συρμού χωρίς να αντικατασταθούν με λεωφορεία. Από το μεσημέρι και έπειτα καθυστερήσεις στο Βόρειο κλάδο οι οποίες παρέσυραν και το Νότιο έως το απόγευμα στις 17:30 όπου έκλεισε ο Β. κλάδος. Τα δρομολόγια του Β. Κλάδου αντικαταστάθηκαν με λεωφορεία (σε αντίθεση με το Νότιο) με όλες τις στάσεις πλην των Μποζαΐτίκων (σχετικές ανακοινώσεις από την εφαρμογή telegram). Η σιδηροδρομική γραμμή από τον Άγιο Ανδρέα έως και τη στάση Μποζαΐτικα ήταν ελεύθερη προς χρήση. Παρόλο αυτά δε γνωρίζουμε ποιος αποφάσισε την πλήρη διακοπή των δρομολογίων και αν εξετάστηκε το σενάριο από την HT η στάση Μποζαΐτικα να αποτελέσει προσωρινά τη στάση μετεπιβίβασης των λεωφορειακών γραμμών (αντί του Καστελλοκάμπου) χωρίς να επέλθει ιδιαίτερα ταλαιπωρία και διέκοψαν απλά τα δρομολόγια (εύκολη λύση).

Η αξιοπιστία της υπηρεσίας έχει κτυπήσει κόκκινο και αν δε γίνουν κατάλληλες κινήσεις θα καταρρεύσει. Προτείνουμε λοιπόν τα εξής:

1.    Η αύξηση των βλαβών δε λύνεται με τις συντηρήσεις και τις μικροεπισκευές. Τα τραίνα σε λιγότερο από χρόνο κλίνουν μια 20ετία και θα πρέπει να περάσουν Γενική Επισκευή ή και Ανακατασκευή γιατί το προσδόκιμο όριο ζωής θα λήξει αν δεν έχει ήδη γίνει. Σε διαφορετική περίπτωση η ΓΑΙΟΣΕ θα πρέπει να προχωρήσει στο σχεδιασμό για προμήθεια νέων μετρικών συρμών.

2.    Η γραμμή σε όλο το δίκτυο χρήζει ΑΜΕΣΑ επισκευής και βαριάς συντήρησης ιδιαίτερα στο Βόρειο Κλάδο. Ο ΟΣΕ θα πρέπει να “τρέξει” τη διαδικασία που είχε ξεκινήσει για την εργολαβία αποκατάστασης της γραμμής σε όλο το τμήμα. Η κατάσταση της γραμμής καταπονεί περισσότερο τους ήδη επιβαρυμένους συρμούς αλλά δημιουργεί και καθυστερήσεις οι οποίες δεν ανακτώνται άμεσα.

3.    Το πολιτικό προσωπικό της περιοχής μας και οι φορείς, θα πρέπει να πιέσουν με κάθε τρόπο για την ομαλή λειτουργία του προαστιακού ο οποίος είναι ένα από τα βασικά μέσα μαζικής μετακίνησης στην πόλης μας και το οποίο μακροπρόθεσμα μπορεί να αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά των αστικών μεταφορών της περιοχής μας..

Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες τόσο για να ανακτήσει η υπηρεσία τη χαμένη της αξιοπιστία όσο και να ανταποκριθεί στα ωριαία δρομολόγια προς K. Αχαΐα όταν ο ΟΣΕ ολοκληρώσει τις εργασίες ανάταξης της γραμμής.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

Share
Share

Comments are closed.