4η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2025. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Κυριακή 11 Μαΐου εξόρμηση με δράση και αναψυχή στη Στροφυλιά

Καλό Πάσχα. Η γραμματεία της Κοινο_Τοπίας θα παραμείνει κλειστή 17 έως και 27 Απριλίου

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη – ξενάγηση της Κοινο_Τοπίας στην περιοδική έκθεση με θέμα Ιριδισμοί

Δ.Τ. Πραγματοποιήθηκε ομιλία και συζήτηση με αφορμή το νέο βιβλίο του συγγραφέα Κώστα Λογαρά…Διπλή ζωή

Δ.Τ. Επίσκεψη – ξενάγηση της Κοινο_Τοπίας στην περιοδική έκθεση με θέμα Ιριδισμοί «Η ιστορία του γυαλιού στην αρχαία Πάτρα»

Δ.Τ. Με πολύ κέφι και χορό το αποκριάτικο πάρτι της Κοινο_Τοπίας

Δ.Τ. Δεκάδες οι συμμετέχοντες στη διάλεξη του Δημήτρη Καλλέ Τεχνητή Νοημοσύνη. Χτες γνωστή, σήμερα φίλη, αύριο τι;

Παγκόσμια Μέρα Ποίησης. Πετώ τα άχρηστα πετώ τα περιττά (της Μαντώς Μηναδοπούλου Χαραλαμποπούλου)

Δ.Τ. ”Ανάγνωση, ένας συνεχής διάλογος με το διαφορετικό” με τον συγγραφέα Κώστα Λογαρά

Δ.Τ. Ενεργά μέλη, υποστηρικτές και φίλοι στήριξαν το 2024 την Κοινο_Τοπία και τις δράσεις της

3η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2025. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Τεχνητή Νοημοσύνη. Χτες γνωστή, σήμερα φίλη, αύριο τι;

Δ.Τ. Η χορωδία της Κοινο_Τοπίας σκόρπισε μελωδίες και χαρά

Δ.Τ. Την Τσικνοπέμπτη η Κοινο_Τοπία διασκέδασε και απόλαυσε το δρώμενο με τα Ατάλαντα Ταλέντ

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2025. Προτάσεις της Κοινο_Τοπίας για προγραμματισμένα συναπαντήματα

Δ.Τ. Κέφι και χορός στο καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της ‘‘Μέριμνας’’ από ΠΕΔ και Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Τρίτη 11 Φεβρουαρίου το καθιερωμένο Αποκριάτικο Πάρτι για τα παιδιά της..Μέριμνας..από τους Πολίτες Εν Δράσει και την Κοινο_Τοπία

Δ.Τ. Μετά τη μεγάλη συμμετοχή στο εισαγωγικό σεμινάριο ‘‘Η Μέθοδος της Μη Βίαιης Επικοινωνίας’’ 4 δίωρα εργαστήρια με τη Μ. Αγραφιώτη

Δ.Τ. Με επιτυχία παρουσιάστηκε η νεότερη ιστορική έρευνα του Δ.Λυμπουρίδη με θέμα “Οι Υπεύθυνοι της εθνικής καταστροφής του 1922”

Δ.Τ. Κρίσιμης σημασίας η συχνότητα των δρομολογίων. Στόχος η διάρκεια του δρομολογίου τα 27 λεπτά

Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας

Ένωση Πολιτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

30 Μαΐου 2023

Κρίσιμης σημασίας η συχνότητα των δρομολογίων.

Στόχος η διάρκεια του δρομολογίου τα 27 λεπτά

Με αφορμή τις εργασίες ανακαίνισης της γραμμής, από τον κεντρικό σταθμό της πόλης μέχρι το ύψος της λεωφόρου Γούναρη, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια προς Νότο αντικαταστάθηκαν με λεωφορεία και η ανταπόκριση των δύο κλάδων γίνεται στο σταθμό της Πάτρας. Η ολοκλήρωση των εργασιών αυτής της φάσης θα τελειώσει αρχές Ιουνίου οπότε και θα επανεκκινήσουν τα δρομολόγια. Ωστόσο για την πλήρη ανάταξη της γραμμής θα χρειαστούν μήνες για τις αναγκαίες παρεμβάσεις που θα γίνουν σε όλο το μήκος της. Μέχρι και την ολοκλήρωση των εργασιών τα δρομολόγια του Νοτίου κλάδου θα πρέπει να παραμείνουν έως τη στάση Καμίνια και να προστεθούν επιπλέον 2 ακόμα βραδινά.

Αν πραγματικά θέλουμε υπηρεσία προαστιακού σιδηροδρόμου, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι η συχνότητα διέλευσης πρέπει να είναι τουλάχιστον κάθε 30 λεπτά διαφορετικά το μέσο δε θα είναι επιλέξιμο. Στην πόλη μας λόγω της κατάστασης της υποδομής και της έλλειψης τροχαίου υλικού, τα ωριαία δρομολόγια είναι οριακά αποδεκτά γι’ αυτό και έως τώρα το τραίνο δεν έφτανε Κ. Αχαΐα. Άρα ο στόχος των επικείμενων εργασιών είναι, ο χρόνος διαδρομής από και προς Κ. Αχαΐα να διαρκεί περίπου 27 λεπτά ώστε να έχουμε κυκλική ωριαία διαδρομή. Εάν δεν επιτευχθεί ο στόχος θα πρόκειται για επιπλέον υποβάθμιση του μέσου με ευθύνη του πολιτικού προσωπικού.

Είναι γεγονός ότι με την προσθήκη των τριών επιπλέον απογευματινών δρομολογίων και την ωριαία δρομολόγηση μέχρι τα Καμίνια, το μέσο απέκτησε νέα δυναμική και αυξήθηκε η επιβατική κίνηση.

Ο προαστιακός, είναι εργαλείο για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα, των πράσινων μεταφορών και της αυξημένης παραγωγικότητας. Οι παρεμβάσεις για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να γίνεται με γνώμονα το όφελος των πολιτών και όχι τις δημόσιες σχέσεις.

Ευελπιστούμε ότι με την ολοκλήρωση των εργασιών θα επιτευχθεί μόνιμα ο στόχος των ωριαίων δρομολογίων.

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: Βασίλης Γκλαβάς 6972.077884

Share
Share

Comments are closed.